Nog twee maanden

14 februari 2017

Op 25 april vertrek ik naar Schiphol om van daaruit met de TGV naar Parijs te reizen. Vanuit Parijs nog met de TGV naar Bayonne en daarna nog een rit met de trein naar St.- Jean-Pied-de-Port. Omdat ik daar 's avonds rond kwart over zeven aankom ga ik de volgende dag nog niet lopen, maar nog eerst een dag uitrusten en rondkijken in St.JdP.
Ik heb er echt zin in!

Vandaag mijn nieuwe rugzak getest, de Osprey Atmos AG50. Het ging heel goed, je voelt bijna niets aan je schouders. Ik had hem aardig vol ingepakt, ca. 8 kg. Hij zat goed om mijn heupen.
Mooi rondje naar Oijen en Macharen gelopen van 20 km. Het was best fris vanmorgen maar al snel werd het zeer aangenaam door de zon die uitbundig scheen. Heerlijk gewandeld.

Nog 10 weken en dan is het zo ver!

1. Harrie:
    Goed bezig.
  2. Jan Hol:
    14 februari 2017
    ik wens je alvast veel succes.
  3. Piet en Marian Vervoort:
    15 februari 2017
    Hallo Eric,spannend nu de vertrekdatum al over bijna 2 maanden in zicht is. Het was inderdaad frisjes gisterochtend(wij vertrokken om 7 uur), maar zonder 20 kilo op onze rug en maar voor een uurtje! Eerlijk gezegd ben ik best jaloers op alle wandelervaringen,die voor jou in het verschiet liggen. Hele fijne reis en wandeltocht!
  4. Maria:
    9 maart 2017
    Ik wil mee,maar jij gaat niet met zo n muts lopen natuurlijk.
    Maar goed ,ik gun het je van harte,en ik ben stik jaloers.
  5. Harrie:
    9 maart 2017