Een week geleden... Nog een week

18 april 2017 - Oss, Nederland

Vannacht werd ik om 4 uur wakker. Precies een week geleden, op dat tijdstip, hoorde ik "ons mam" niet meer ademen. Ik kwam overeind van het opklapbed in de kamer van mam in de Nieuwe Hoeven. Ik wist meteen, het is zover. Ik liep naar haar toe en zei nog een keer: 'Mam, het is goed". Ze was rustig ingeslapen.

Een hectische en emotionele week volgde, waarin we afscheid van haar hebben genomen, op de manier zoals zij dat zou hebben gewild.
Ik ben erg trots op mijn gezin en de hele familie, zoals we dit afscheid hebben geregeld en uitgevoerd.

Nu kan ik met een gerust hart vertrekken volgende week. Nog 1 week om nog wat kleine dingetjes te regelen en nog een paar daagjes te werken.

1. Piet en Marian Vervoort:
    18 april 2017
    Een mooier afscheid had je "je mam" niet kunnen geven.Je kunt inderdaad met rust dit nieuwe avontuur tegemoet gaan. Een hele fijne tijd,wij volgen je reisblog.
  2. Patrick Vervoort:
    18 april 2017
    Eric, hopelijk is onze kaart nog aangekomen.
    Veel succes met het lopen en we volgen je blog.
    Groeten Patrick
  3. Theo van de Water:
    18 april 2017
    Het was een heel mooi en waardig afscheid. Je mag inderdaad trots zijn op jouw gezin en familie, maar vooral op jezelf. Een hele fijne en voorspoedige voetreis gewenst. Lieve groet Corrie en Theo
  4. Gerda Van de Water:
    18 april 2017
    Hoi Eric. Ik werd vannacht ook wakker om 4 uur....ook ik heb veel bewondering voor jullie. Dit was inderdaad zoals os An het had gewild. Heel veel rust wens ik jou tijdens de wandeltocht. En ik breng Sandra nog een keer de klontjes ik...
  5. Mireille:
    19 april 2017
    Hallo Eric & family, allereerst gecondoleerd met het verlies van jullie mam. Ik heb jullie adres van ons mam al gekregen, maar de kaart moet ik nog schrijven. Altijd lastig om de juiste woorden te vinden....maar daarom nu alvast iets. Ik hoorde dat het idd een mooi afscheid is geweest en dat jullie het super verzorgd hadden. Knap hoor! Voor volgende week veel succes met lopen gewenst en hopelijk tijd om de afgelopen periode te verwerken en dit alles een plekje te kunnen geven. Lieve groet, Mireille, Gilles Hugo & Zoé
  6. Eric van den Hoef:
    19 april 2017
    Dank je wel Mireille, voor je mooie reactie. Komt allemaal goed.
    Groetjes Eric
  7. Eric van den Hoef:
    Patrick, bedankt.
    Je kaart in aangekomen.
    Groetjes vanuit Oss.
  8. Maria:
    20 april 2017
    Eric,Eindelijk heeft je moeder nu rust,en wat zal ze trots zijn als ze je volgende week ziet lopen,als je volgende week onderweg bent kijk dan n keer omhoog en haal mooie herrinneringen op van jullie samen,datzal je goed doen ,Eric ik wens je heel veel plezier en veel zon je kunt het !!en je weet het hé dat ik jaloers ben op deze uitdaging gr van Maria
  9. Sandra:
    22 april 2017
    Wij zijn trots op jou
    Sandra
    Rick en Jip
    Bowien x
  10. Ria van Gool:
    22 april 2017
    Eric en Sandra, wat hebben jullie het afscheid van mam mooi gedaan. Ze zou er zelf trots op zijn geweest. Eric ik wens je een hele mooie wandeling met wel mooi weer ook namens Ton en hoop dat je ook je rust weer terug krijgt
  11. Chris:
    24 april 2017
    Eric, nog een nachtje en het is zo ver, ik wens je heel veel succes en kom je gezond en met een glimlach weer terug. Ik blijf je volgen . Chris
  12. Maria:
    24 april 2017
    Eric het is bijna zo ver ,zet morgen je beste beentje voor,ik wens je n goede reis, en goed loopweer,en hoop dat je mooie verhalen opdoet van andere pelgrims,het gaat je goed en tot snel mails, gr van Maria,

PS en zeg maar tegen Sandra,als je je mist ,dat ze n bakje moet komen halen,doeiii