Weer terug in León

14 oktober 2019 - León, Spanje

Ik ben weer in León aangekomen, daar waar ik in mei gestopt ben en nu dus de tocht ga afmaken. Ook nog eens in dezelfde hostel.

Vanmorgen (vannacht om 3 uur) al heel vroeg vertrokken richting Brussel. Van daaruit het vliegtuig naar Madrid. Het verliep nu wel allemaal voorspoedig en nadat ik de metro had genomen naar het treinstation, was ik nog net op tijd voor de trein naar León.

Het is nu wel heel ander weer dan in mei. Tot afgelopen weekend was het prachtig weer hier, maar dat is nu veranderd. Af en toe regen en een graad of 14. Op dit moment is het ook nog aan het onweren. Maar ja, dat mag allemaal de pret niet drukken. Ik ga morgenvroeg met goede moed op pad.

Net gedoucht en ik zag dat mijn toilettas helemaal onder de vloeibare zeep zat. Het flesje met zeep om je kleren te wassen had gelekt onderweg.

Ik kreeg net nog een berichtje van Gregor en Inge (van het vorige stuk). Ze hoorden dat ik jarig was geweest en dat ik weer onderweg was op de Camino. Leuk!

Zodadelijk nog iets gaan eten en dan vroeg naar bed, denk ik.

1. Harrie:
    Het be gin is er.
    We wensen n je veel plezier.
  2. Henk van der Heijden:
    14 oktober 2019
    Hoi ik ben samen met ons an bij Sandra ik wou zeggen geniet ervan.hoop dat je het droog houdt morgen,we horen het wel hoe het gaat gr van henk en annie
  3. Tonnie:
    14 oktober 2019
    Heel veel mooie momenten Eric en veel succes.
  4. Ria van gool:
    14 oktober 2019
    Geniet ervan, hetlaatste stuk. Veel succes.
  5. Cynthia Ronde:
    Succes!!
  6. Bowien vd Hoef:
    Succes en vooral genieten. 🥰
  7. Kelly:
    14 oktober 2019
    Het begin is weer gemaakt en we lezen weer met veel plezier hoe alles gaat. Loop ze en geniet voor 200%👍🏻🏃🏻‍♂️
  8. Sandra:
    14 oktober 2019
    Jammer van het weer maar idd dat zal jouw pret niet drukken, morgen zit je weer in het camino-ritme. xxx
  9. Bianca Neijs:
    14 oktober 2019
    Heel veel succes en geniet ervan
  10. Theo van de Water:
    Hoi Eric succes en veel wandelplezier en denk maar ,,slecht weer is ook weer ,,
    Groetjes Theo en Corrie
  11. Jan Hol:
    14 oktober 2019
    Succes Erik , en geniet ervan.
  12. Maria:
    16 oktober 2019
    Ha Eric
    Ik ga je weer volgen, hoop dat je mooi weer hebt,en ben benieuwd wat je mee gaat maken,?zet m op,je kunt het 😂😂