Muxia en Finisterre

26 oktober 2019 - Santiago de Compostela, Spanje

Vandaag ben ik een dag op excursie gegaan. Met een bus langs een aantal mooie plekken langs de kust, met natuurlijk ook een bezoek aan Muxia en Finisterre.

Ik heb heel veel foto's gemaakt en in vond het geweldig om te zien. Dit had ik niet willen missen. Ik heb een aantal foto's aan deze blog toegevoegd.

Ik wil iedereen bedanken voor de vele, leuke reacties die ik heb gehad tijdens mijn tocht. Elke avond had ik dan ook weer enorm veel zin om mijn verhaal te schrijven en te delen. Ik heb gedaan wat ik wilde doen en enorm genoten van de mooie omgeving en aardige mensen.

Maandag weer lekker naar huis en dan nog even genieten van een paar vrije dagen. En natuurlijk iedereen mijn Compostela laten zien.

En lekker dan weer thuis, genieten van de macaroni die Sandra me heeft beloofd, lekker weer op de bank met een goeie bak koffie, hondje erbij, de kinderen die langskomen.

Kortom genieten van alles wat ik thuis heb!

1. Kelly:
    26 oktober 2019
    Fijn dat alles zo goed is gegaan en we zien elkaar wel weer als je thuis bent☕️👍🏻Weer prachtige foto’s gemaakt, geniet er nog van deze laatste dagen en toedeloetjes
  2. Harrie:
    26 oktober 2019
    Zo alweer een wens volbracht na al die kilometers , en dan nog gelukkig worden van een bordje marcaronie wat wil een mens nog meer we zien je snel.