Dag 0: Onderweg naar Logroño.

24 april 2019 - Zaventem, België

Vanmorgen al heel vroeg op de trein gestapt, want vorig jaar stond ik met Rick in de file op weg naar Brussel. Dus dit jaar geen risico en lekker met de trein.

Tot Breda ging het goed, net over de grens stopte de trein er opeens mee. In de achterste treindeel was kortsluiting ontstaan en de hele trein viel uit.

Na 2 uur kwam er een andere trein waarin we moesten overstappen (in the middle of nowhere) en dan met die trein weer terug naar Breda. Na 10 minuten hield die er ook mee op, maar ook de airco, verlichting en omroepinstallatie. Na een uur reed de trein weer en gingen we naar Breda. Ondertussen kon ik mijn vlucht niet meer halen. Er zouden bussen rijden naar Noorderkempen (België) en van daar uit weer verder met de trein. Maar er stonden zeker 200 mensen te wachten op de bus.

Dan maar weer wachten op meer info. Om 12.45 uur kwam er weer een trein op station Breda die naar Brussel reed. Stampvol, maar toch, eindelijk op Brussel AirPort aangekomen.

Mijn vliegtuig was al 2 uur eerder vertrokken, dus nu vlieg ik vanavond via Frankfurt naar Bilbao. Daar overnacht ik dan in een hostel en ga ik morgenvroeg met de bus naar Logroño.

Als het goed is kan ik dus (morgenmiddag) toch starten met mijn Camino!

Maar ik ben er nog niet, ik wacht nu nog op Brussel AirPort. Duimen dus voor mij.

Wordt vervolgd....

1. Theo van de Water:
    24 april 2019
    Eric je had beter kunnen lopen naar Brussel 🤓🤓. Hopelijk is dit het enige ongemak op je reis.👍
  2. Kelly:
    24 april 2019
    Nou dat begint weer goed 🤣. Veel loopplezier en we gaan je volgen👍🏻
  3. Bianca Neijs:
    24 april 2019
    Dat begint goed Eric, heel veel succes
  4. Harrie:
    Komt goed.
  5. Michel Antonuis:
    Succes Eric,komt goed
  6. Henk van der Heijden:
    24 april 2019
    Al het begin is moeilijk!!! hoop dat de rest soepel loopt, de moet goed gaen zeker weten geniet ervan komt goed gr van ons
  7. Ria:
    24 april 2019
    Pffff je word wel op de proef gesteld. Maar ik vind het geweldig dat je het weer aangaat. Heel veel succes. En ja graag ga ik het weer volgen.
  8. Eric van den Hoef:
    24 april 2019
    Net geland in Bilbao. Nu nog het vliegtuig uit en in de stad zien te komen. Ik heb daar geboekt bij een hostel.