Camino 2019: Van Logroño tot Léon

7 maart 2019 - Oss, Nederland

Op 24 april vertrek ik weer naar Spanje om mijn tweede deel van de Camino Frances te gaan lopen. In 2017 liep ik het eerste deel van St.-Jean-Pied-de-Port (Frankrijk) tot Logroño. Vorig jaar heb ik ongeveer ditzelfde stuk gelopen samen met Rick.
Nu vlieg ik op de 24e naar Bilbao en dan met de trein naar Logroño. De volgende dag begint de wandeltocht van ruim 300 km. Ik kijk er echt naar uit. Door verhalen van mensen die ik heb ontmoet bij het Camino Café van Luisa en Joyce en via Camino groepen op Facebook heb ik weer veel zin om te gaan.

Nu nog wat trainen en kijken of mijn rugzak nog compleet is. Er zullen nog wat kleine dingetjes moeten worden aangeschaft. Mijn spiegelreflex camera neem ik niet mee. Dit heb ik vorig jaar wel gedaan, maar deze neemt toch een hoop ruimte in beslag en weegt ook behoorlijk wat. De foto's die je met een Samsung S8 kunt maken zijn ook zeker mooi.
Nog een kleine 7 weken wachten...

1. Theo van de Water:
    7 maart 2019
    Hoi Eric fijn om te horen dat je het weer opneemt driemaal is scheepsrecht . Ga ervoor en dan komt het goed. Succes.
  2. Eric van den Hoef:
    7 maart 2019
    Dank je wel, komt goed. Ik hoop in het najaar of volgend voorjaar het laatste deel te lopen tot Santiago de Compostela.
  3. Rene:
    Succes
  4. Sandra:
    8 maart 2019
    Door de camino in delen te lopen kom je ook tot Je einddoel, het is nu elke keer weer als een nieuw avontuur!!!
    😘
  5. Gerda Van de Water:
    8 maart 2019
    Heel mooi , ga je weer volgen
  6. Maria:
    19 maart 2019
    Ben benieuwd, en zeker weer trots dat je er weer voor gaat.
    Ik ga je zeker volgen,veel secces en sterkte, gr van Maria