Nog 3 dagen

21 april 2019 - Oss, Nederland

Het is gelukkig bijna zover, ik kijk er al lang weer naar uit. Afgelopen week nog wat spulletjes gekocht bij Camino Comfort. Ik ben nu begonnen de rugzak weer in te pakken, alles weer afstrepen van de paklijst.
Vorige week heb ik de laatste oefenwandeling gelopen. Het was koud vorige week zaterdag met de Bloesemtocht rond Geldermalsen. Wel mooi om de bloesem 's morgens ingepakt te zien in ijs, dat levert mooie plaatjes op. Vanwege nachtvorst hebben de tuinders de hele nacht gesproeid om de knoppen te beschermen.
Erg druk, bijna 35 duizend wandelaars, 25 kilometer gewandeld en zelfs nog een paar vlokjes sneeuw gehad. Een week later is het alweer 25 graden, raar land.

De laatste tijd heb ik weinig tijd gehad om te trainen, ik ben bezig geweest met de schuur. Die is nu klaar, dus ik kan op pad!
Eerst nog een paar daagjes genieten van het mooie weer hier (ik heb al vakantie) en dan woensdag op weg naar La Rioja.

1. Theo van de Water:
    Veel wandelplezier en inspiratie Eric
    Groet Theo en Corrie
  2. Bianca Neijs:
    21 april 2019
    Heel veel succes Eric en geniet ervan.

Groetjes Arthur en Bianca
  3. Ria van Gool:
    21 april 2019
    Erik wij wensen je heel veel succes en blijven je volgen. Afgelopen week nog fotos gezien en dia's gezien van het echtpaar die hem ook gelopen hebben, was heel mooi.
  4. Bowien vd Hoef:
    Heel veel succes pap. 💖
  5. Armand Groenen:
    21 april 2019
    Heel veel wandelplezier toegewenst.
    En denk er aan, het gaat om de wandeling en niet om het aantal km's per dag.
  6. Henk en annie:
    21 april 2019
    Ook heel veel succes van ons, en hoop dat je droog weer heb,maak er iets mooi’s van.ik zie het wel op de foto’s en het verslag van de wandelingen
  7. Sonja:
    23 april 2019
    Succes en veel plezier!
  8. Sandra:
    24 april 2019
    Je bent net in de trein gestapt om twee weken te gaan wandelen. Geniet van de tocht, de omgeving en de zon...en van de rode wijn😉😘