Nog twee maanden...

23 februari 2018 - Oss, Nederland

Eind april moet het weer gaan gebeuren. Op 26 april vlieg ik naar Biarritz in Zuid-Frankrijk en dan met de trein nog een stukje naar St-Jean-Pied-de-Port om van daaruit weer te starten aan mijn Camino.
Deze keer gaat Rick ook een stukje mee, hij loopt een week mee tot aan Logroño. Dit deel heb ik vorig jaar ook gelopen, daar stapte ik destijds er uit om naar huis te gaan.

Ik denk echt dat het dit jaar allemaal goed zit en dat ik de tocht helemaal uitloop, ik heb er echt zin in. Gelukkig kreeg ik van mijn werkgever ook weer toestemming om zo lang vrij te nemen.
De spullen heb ik al, ik heb ook geleerd van vorig jaar van wat ik wel of niet nodig heb. Ik wil ook wel mijn spielgelreflex-camera meenemen, die maakt toch echt wel mooiere foto's dan een telefoon. Hij is echter wel een stuk zwaarder en neemt ook behoorlijk wat ruimte in. Mocht het toch tegenvallen met meedragen, dan kan Rick deze na de eerste week weer mee naar huis nemen.

1. Theo van de Water:
    23 februari 2018
    Hoi Eric ik volg jouw reis met meer dan buitengewone belangstelling. Ik hoop dan dan ook vurig dat het je lukt. Heel veel plezier.
  2. Harrie:
    Samen lukt dat zeker.
  3. Bowien vd Hoef:
    23 februari 2018
    Ik ben altijd trots op jullie. Ik ben benieuwd naar je verhalen en foto's!
  4. Maria:
    ERIC???
    DIT IS GEEN GRAPJE TOCH??? SUPER SUPER GEWELDIG.
    BIARITS is n prachtige plaats ,hele mooie ruwe kust met n onstuimige ruwe zee, mooi om even rond te kijken.
    En hoe tof is het dat Rick n week met je mee loopt, prachtig voor later, dit gaat ie worden zeker weten; mijn steun heb je, en eer je weg bent heb je al n flinke knffl te pakken van mij, en Rick er bij ,ik zie hem fronsen...gatver lieve gr van Maria ( ik ga je volgen)
  5. Gerard Appeldoorn:
    Ga je weer volgen Eric.
  6. Gerda Van de Water:
    23 februari 2018
    Hoi Eric , heel veel plezier en succes . We volgen jullie weer.
  7. Michel Antonuis:
    24 februari 2018
    Ik ga je ook volgen .
  8. Henk en annie:
    24 februari 2018
    Hoi Eric we zijn weer benieuwd naar het verslag van de dag en de foto’s,het gaat je nu lukken veel wandel plezier gr van Henk en annie
  9. L.J.M. Verstraten:
    25 februari 2018
    Hoi Eric. Veel plezier jongen
    . Ik ken de plaatsen dan wel niet maar lijkt me zeker de moeite waard. Succes
  10. Ria van Gool:
    27 februari 2018
    Eric en Rick wij wensen jullie heel veel succes en het zal deze keer zeker lukken, ook veel plezier met de voorbereidingen. We blijven je volgen.
  11. Tonnie:
    2 maart 2018
    Dag Eric.
    Knap dat je het weer gaat proberen en met zo`n steun vanuit de
    family gaat het zeker lukken. Fijn dat ik weer mee mag kijken!
  12. Chris:
    26 april 2018
    Eric en Rick , heel veel succes en plezier . Deze keer lukt het weet ik zeker. Ik kijk al uit naar het eerste verslag
  13. Sandra:
    26 april 2018
    Vandaag vertrokken en morgen beginnen met de camino🚶‍♂️
    Erik en rick veel wandelplezier 😀 ik denk aan jullie met trots🍀